lördag 20 augusti 2011

Oj oj vad tiden går fort när man har roligt. Förlåt än en gång för att jag inte har bloggat, jag vet själv hur tråkigt det är när man kollar bloggar som man följer och det är samma blogg hela tiden :( Men vi fick så mycket att göra efter artikeln som Södra Dalarnas skrev om oss =) Ett stort Tack till dem!!!  Men jag ska bättra mig :) men jag ska till Paris några dagar så då blir det ett litet  uppehåll men sen ska det bli bättre =)
Här är det några foton på hur rummen kan se ut, eftersom vi försöker fixa dom efter kundens önskemål.





I dessa rum ville dom vara 4st. Så här fick det bli. Gästerna var väldigt nöjda och vi var glada =)



Vi hyr även ut lilla röda stugan för den som är intresserad  att komma ut till lugnet en fredag-söndag. Det är barnvänligt med en liten lekstuga för dom små att leka i och det finns även en lekplats, titta på våra äldre inslag. Är ni intresserade hör av er till oss så berättar vi mer. Kraam Anneli & Arne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar