onsdag 28 mars 2012

Ljusblått & hallonrosa

Det har varit tråkigt att jag inte har hunnit blogga som jag har velat,men det har kommit nya varor och så har vi fixat i logen  (kommer bilder på det senare) Och med detta kan jag passa på att påminna att det är Vårmarknad 28 April kl 10-15. Är ni intresserade att hyra en plats så hör av er till oss (kolla annonsen)


Vi har fått in en hel del nya varor i butiken bla ljusblått och hallonrött porslin från ib Laursen.


Vi har även fått in en hel del plädar prickigt, randigt och blommigt.


Gräddkanna och sockerskål från ib Laursen är också vårens nyheter.


När jag fick denna skylt så blev jag så glad, texten är så rätt och färgen på skylten så vårlig =)


Ni får ha en underbar dag och med ett leende på läpparna =) Kraam Anneli & Arne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar