torsdag 17 maj 2012

Kristihimmelfärdsdag

God morgon =) Ojoj vad tiden går fort när man har roligt. Vi har ju haft vårmarknad för några veckor sedan det var riktigt trevligt, så Tack alla!! Sen försökte vi med en Bilträff men då regna det så vi hade simbassäng utan för huset, men vi har en ny den 24 maj kl 19-21 och då önskar vi SOL. Ja nu är väl längtan efter sol och värme sååå stor, så kan den visa sig...... Här vill jag förgylla dagen med en av mina favoritblommor ¨Bellis¨


I dag på Kristihemmelfärsdagen har vi öppet kl 11-16 och efter det har vi lite Skaparkväll kl 16-19 ni är hjärtligt Välkomna!! Här har jag stickat vimplar, blev inspirerad när jag läste en blogg.


Sen har jag virkat i zpagetti det är sååå kul för jag använder virknål nr12 så då ser man resultat på en gång, jätte häftigt.


Så blev min sista bild på ett dass det är en lyckta, den är såå sööt.


I morgon Fredag har vi öppet kl 11-16. Jag vill önska er en jätte trevlig Torsdag eller trevlig Långhelg.  Carpe Diem Anneli & Arne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar