måndag 9 maj 2011

Gamla möbler

Jag tycker det är jätte kul att gå på loppis och hitta en massa fina saker, men i fredags var jag i våran logen och där hade jag sett ut 2 stolar som jag tänkte skulle passa fint i mitt senaste rums projekt. Halvbordet har jag köpt på loppis, tänkte måla om den för jag är mycket förtjust i vita möbler men denna gång lät jag bli. Jag tycker att möblerna passar bra ihop.



Det här skåpet hittade jag i vårt härbre ett rejält träskåp, den har fått lite färg.


Vitt förstås!!Skåpet ställde jag i butiken, bilden blev inte riktigt bra men man ser att den är vit och det känns mycket fräschare och sakerna i skåpet görs sig bättre mot det vita.


Nu hoppas jag att ni har fått inspiration att börja måla om lite möbler, kanske i vitt (ler). Ha det gott// Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar