fredag 6 maj 2011

Relaxa

Tänkte visa lite alster på vad jag gör när jag tar det lugnt på kvällarna, för jag kan inte bara sitta rakt upp och ner inte göra någonting. Så min avkoppling är att sticka för då kan man titta på tv samtidigt och det är en bra terapiform något jag rekommenderar varmt =).


Här har jag stickat handledsvärmare med ett ecogarn från mark & kattens.


Jag har lite dille på att sticka handledsvärmare, så här kommer ett par till i ett jätte mysigt garn. Det kan ju vara ett tips till morsdag, köpa färdigt eller om mor gillar att sticka så kan man köpa garn och mönster istället.


Här är en liten titt på vad vi ska ha i rummet där vi drog ut en massa spik, det kommer mera bilder när rummet är helt klart. Ha en trevlig helg och ni är varmt välkomna till oss på Forsnäsgården mvh Anneli & Arne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar